تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی

تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی یاری كالا: یك روزنامه آلمانی گزارش داد گروه خودروسازی فولكس واگن در امتداد استراتژی جدید خود می خواهد حدود ۷۰۰۰ نفر از كاركنان خود در آلمان را اخراج كند.


به گزارش یاری كالا به نقل از بیلد، این تعدیل نیرو عموما متمركز بر دو مركز تولید خودروی این شركت در ایالت " نیدرزاكسن" است و بعضی از كاركنان دیگر هم به صورت موقت به كارخانه تولید پورشه منتقل خواهند شد. با عنایت به مهلت اتحادیه اروپا به خودروسازان این قاره برای آخر دادن به تولید خودروهای دیزلی و جایگزینی آنها با خودروهای الكتریكی، خیلی از خودروسازان اروپایی به فكر تعدیل نیرو افتاده اند.
از جانب دیگر روزنامه انگلیسی گاردین هم گزارش كرده است كه بزرگ ترین خودروساز این كشور یعنی جگوار-لند روور به علت تداوم مشكلات مالی و كاهش فروش خود تصمیم گرفته است ۵۰۰۰ نفر از كاركنان خویش را اخراج كند. این تعدیل نیرو كه احیانا در ماه ژانویه صورت خواهد گرفت بخشی از برنامه این شركت برای كاهش ۲.۵ میلیارد پوندی هزینه های خود است.
در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی، گروه خودروسازی جگوار-لند روور متحمل ۹۰ میلیون پوند زیان خالص شده است و ارزش سهام آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۴ درصد كاهش یافته است. فلیكس براوتیگام، مدیر بخش بازرگانی این خودروسازی انگلیسی اظهار داشت: در چین كه یكی از بزرگ ترین بازارهای خودرویی جهان است با چالش های متعددی روبرو شده ایم اما به تمركز بر روی انجام اقدامات عملی لازم برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا ادامه می دهیم.
انتظار می رود گروه جگوار- لندروور علاوه بر تعدیل نیرو به محدود كردن تولیداتش هم روی آورد چون كه از مجموع ۱۳ مدل خودرویی تولید این شركت تنها فروش ۳ مدل خودرو در ماه های اخیر رو به افزایش بوده است.



1397/10/03
19:02:05
5.0 / 5
4673
تگهای خبر: ارز , بازار , تولید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان