وزیر:

ساماندهی مالیات و بانك ها اولویت وزارت اقتصاد است

ساماندهی مالیات و بانك ها اولویت وزارت اقتصاد است یاری كالا: مشهد - وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: ساماندهی حوزه های بانكی و مالیات مورد تاكید رئیس جمهوری است و برنامه ریزی در این دو حوزه از لزوم ها و اولویت های این وزارتخانه به حساب می آید.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایرنا از استانداری خراسان رضوی، «فرهاد دژپسند» كه اخیرا رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی كسب كرده روز چهارشنبه در سفر به مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی اضافه كرد: ساماندهی این دو حوزه به طور گسترده تر مورد تاكید و توجه رهبر معظم انقلاب هم است از این رو باید همه تلاش خویش را به كار بندیم كه این مورد ها محقق شود.
وی همینطور ابراز امیدواری كرد كه در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم بتوان اقدام های مناسبی در ساماندهی این دو حوزه انجام داد.
استاندار خراسان رضوی هم با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف اظهار داشت: امروز باید بتوانیم به تناسب شرایط در مبحث های مختلف انعطاف هایی به خرج داده و به شكلی فضای كار و فعالیت برای بخش های تولیدی، صنعتی و صادراتی را بازتر نماییم.
علیرضا رشیدیان اضافه كرد: برای مدیریت شرایط و امكانات باید فرصت و اختیار بیشتری به استان های دارای ظرفیت و مناطق مرزی داده شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی كه به منظور زیارت بارگاه رضوی عصر امروز وارد مشهد شده است طی سفر 2 روزه خود با فعالان اقتصادی خراسان رضوی دیدار می كند و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هم شركت خواهد نمود.
3221 / 6053


1397/08/17
23:43:04
5.0 / 5
4522
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تولید , دام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان