مشکلات صنایع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی گردید

مشکلات صنایع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی گردید یاری کالا: صد و هفتاد و هفتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به میزبانی اتاق ایران و به همت دفتر امور مجامع و شوراهای حاکمیتی اجرا شد.



به گزارش یاری کالا به نقل از مهر، صد و هفتاد و هفتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به میزبانی اتاق ایران و به همت دفتر امور مجامع و شوراهای حاکمیتی اجرا شد. در این نشست، مشکلات و چالش های چهار واحد تولیدی با حضور نمایندگان دستگاهها و مراجع استانی مورد بررسی قرار گرفت و با مساعدت دبیر ستاد و تلاش نمایندگان اتاق و سایر اعضاء به ارائه راهکارهای عملیاتی در ارتباط با برداشتن محدودیت های واحدهای صنفی تولیدی و پیمانکاری پرداخته شد.
مشکلات مالیاتی، گمرکی و بدهی های غیر جاری در زمره مهم ترین موانع پرونده های مطروحه قرار داشت که با حضور نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه وبودجه، سازمان توسعه تجارت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی گردید.
امهال بدهی، تعویق رأی و جلوگیری از تعطیلی بنگاه، تمدید مهلت تنفس و جلوگیری از محدودیت اعمالی ناشی از بروز شرایط فورس ماژور برای شرکتها نیز از اهم اقدامات جلسه بود که با هدف تسهیل و رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی صورت گرفت.


منبع:

1403/03/16
13:47:43
0.0 / 5
192
تگهای خبر: اقتصاد , تجارت , تولید , حقوق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان