مدیرعامل بانک صادرات سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک صادرات سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت یاری کالا: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند



به گزارش یاری کالا به نقل از بانک صادرات ایران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.
در پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران آمده است:
۱۴ خردادماه، یادآور بزرگ مردی است که با مبارزات بهادار خود، سبب شد تا بتوانیم مسیر عدالت را پیموده و امروز اهداف شجاعانه تری را دنبال نماییم.
سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی کبیر، این دفعه با ایام شهادت رییس جمهور مردمی و مسئولانی خدمتگزار همزمان شده و به ما یادآور می شود که نهال کاشته شده در آغاز انقلاب، اینک سروهای تنومندی دارد که نه فقط برای حفظ و حراست از وطن و هموطن در تلاش است، بلکه برای دستیابی به این اهداف، تا پای جان، ایثار کرده و رخت شهادت را بر تن می کنند.
امام خمینی، راهبری بودند که مسیر سعادت و رستگاری را برای ایرانیان ترسیم کردند و امروز می توانیم این اندیشه و مسیر صحیح را با رهبری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را کماکان دنبال نماییم.
بانک صادرات ایران نیز در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و در ذیل راهبری اندیشه حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، یاریگری برای توسعه و تعالی اقتصادی بوده و ریل گذاران قطار پیشرفت را همراهی خواهدنمود.

1403/03/14
12:58:48
0.0 / 5
246
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بانك , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان