قائم مقام رییس صداوسیما:

اصل مهم در تبلیغات استاندارد محصول است

اصل مهم در تبلیغات استاندارد محصول است همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» امروز ـ یکشنبه ـ ۲۳ آذر ماه به صورت حضوری و مجازی شروع به کار کرد.


به گزارش یاری کالا به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» با حضور قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و تعدادی از پژوهشگران شروع به کار کرد.
در این همایش قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما بر نقش اثرگذار تبلیغات بازرگانی بر رونق تولید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: پژوهش ها و دیدگاه های گوناگونی از زمان آغاز پخش آگهی بازرگانی در صداوسیما مطرح شده و در نهایت جمع بندی این شده است که آگهی بازرگانی و تبلیغات جزء جدایی ناپذیر از رادیو و تلویزیون است.
حجت الاسلام موسوی مقدم در همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی با اشاره به اینکه نیاز است در حوزه پژوهش در مبحث تبلیغات بازرگانی مطالعات بگونه ای هدایت شود که یافته های پژوهش های سابق بعنوان پیش ‎فرض انگاشته شوند، خاطرنشان کرد: با عنایت به این که پیش فرض اثبات شده، جدایی ناپذیر بودن پخش تبلیغات از رسانه ملی است، حالا نیاز است که پژوهش ها در حوزه تضادها در مبحث پخش آگهی بازرگانی متمرکز باشد.
وی با تکیه بر لزوم انجام پژوهش های کاربردی برای تدوین خط مشی های به روز اضافه کرد: این پژوهش ها حتما باید شرایط، ظرفیت ها و حقیقت های روز را مد نظر قرار دهد تا بتواند در به نقطه تعادل رساندن پخش آگهی بازرگانی، ثمربخش و یاری رسان باشد.
قائم مقام صداوسیما بر لزوم صدمه شناسی در این عرصه تاکید و خاطرنشان کرد: بطور قطع در این عرصه نیازمند تکامل و بهبود هستیم، وگرنه ماندن در شرایط سابق، هم به اقتصاد و هم دیگر حوزه های وابسته به آگهی بازرگانی ضرر می رساند.
حجت الاسلام موسوی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با تکیه بر اینکه آگهی بازرگانی بر سبک زندگی مخاطبان صداوسیما هم اثرگذار می باشد، گفت حتما در این عرصه هم باید پژوهش های کاربردی و دقیقی صورت گیرد.
وی با تکیه بر اینکه بطور قطع آگهی بازرگانی که از رسانه ملی پخش شود، بر رونق تولید اثرگذار می باشد، اصل مهم در تبلیغات را در نظر داشتن استاندارد بودن محصولی که تبلیغ می شود، عنوان نمود و اظهار داشت: وقتی یک کالا استاندارد داشته باشد، چه اشکالی دارد که کالای پرمصرف کوچک را هم تبلیغ کنیم؟
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی بامداد امروز در سالن همایش های بین المللی صداوسیما با حضور قائم مقام رسانه ملی، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، اساتید دانشگاه و پژوهشگران شروع به کار کرد. در این همایش دو روزه که شکل حضوری آن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار می شود، موضوعات مختلف در رابطه با تبلیغات بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. پژوهشگران در این همایش در حوزه هایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر می پردازند.
این خبرتکمیل می شود.



منبع:

1399/09/23
14:39:00
5.0 / 5
305
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان