هدیه كریسمس تسلا به صاحبان خودرو های برقی

هدیه كریسمس تسلا به صاحبان خودرو های برقی یاری كالا: تسلاموتورز اعلام نموده كه در امتداد تسهیل تردد خودرو های الكتریكی در تعطیلات كریسمس، 20 ایستگاه شارژ مخصوص خودرو های تسلا در كانادا راه اندازی كرده است.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایسنا، اخیرا شركت تسلاموتورز اعلام نموده است كه به منظور تسهیل دسترسی مشتریان و صاحبان خودرو های الكتریكی تسلا به ایستگاههای شارژ، ۲۰ واحد جدید با ظرفیت ۲۵۰ كیلووات در كانادا راه اندازی كرده است تا آنها در طول تعطیلات كریسمس و سال نوی میلادی با مشكلات مربوط به رفت و آمد مواجه نشوند.
بدون شك یكی از بزرگترین دغدغه های دارندگان خودرو های تمام الكتریكی، نگرانی از اتمام شارژ خودروست كه نزدیك بودن فواصل بین ایستگاههای شارژ درون و برون شهری می تواند تا حد زیادی از نگرانی آنها بكاهد.
طبق گزارش وب سایت insideevs، خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
بدین سبب خیلی از شركتهای خودروسازی در جهان عزم خودرا برای تولید انبوه خودرو های برقی جزم كرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی كرده اند. افزایش بیش از پیش خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاك، باعث شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.
تسلاموتورز یكی از شركت های خودروسازی نوظهوری است كه در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودرو های تمام برقی و الكتریكی قدرتمند با توان پیمایش مسافت های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب نماید و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.
خودرو های برقی كه در سال های اخیر تحت تاثیر تشدید نگرانی های جهانی درباب میزان آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و كمبود یا افزایش قیمت سوخت به شدت از طرف شركت های خودروسازی، تكنولوژی و همین طور مشتریان مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند، دولت های مختلفی در جهان نیز تصمیم گرفته اند كه با ارائه طرح های تشویقی به شركت های تولیدكننده این محصولات و همین طور شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاك و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی بالا برند.
بدین ترتیب شركت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند كه تغییر رویكرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودرو های برقی و الكتریكی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.
همچون برجسته ترین شركت های خودروسازی كه به تولید و توسعه خودرو های تمام برقی با كیفیت، لوكس و قدرتمند پرداخته است، می توان به شركت آمریكایی تسلاموتورز اشاره نمود كه توانسته است با توسعه مدل خودرو های برقی تسلا ۳، تسلا ایكس و تسلا اس به خوبی توسط مشتریان و علاقمندان مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. از بزرگترین بازارهای فروش خودرو های برقی خصوصاً تسلا می توان به كشورهای اروپایی و منطقه اسكاندیناوی، ایالات متحده آمریكا، كانادا و چین اشاره نمود.




منبع:

1398/10/05
15:34:30
5.0 / 5
4311
تگهای خبر: افزایش قیمت , بازار , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان