ایران خودرو اعلام كرد:

امدادخودروهای غیرمجاز ارتباطی با ما ندارند

امدادخودروهای غیرمجاز ارتباطی با ما ندارند یاری كالا: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام نمود كه اخیراً برخی افراد و شركت های غیرمجاز مبادرت به فروش كارت اشتراك خدمات امداد خودرویی كرده اند كه ارتباطی با این شركت نداشته و ایران خودرو مسوولیتی در قبال خریداران این كارت ها ندارد.


به گزارش یاری كالا به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، این شركت با صدور اطلاعیه ای اعلام نموده است: " اخیرا افراد و شركت های غیرمجاز و فاقد صلاحیت تحت عناوین مختلف بوسیله تماس تلفنی یا ارسال پیامك، با بیان مطالبی غیرواقعی شامل ابطال كارت سوخت، ابطال گارانتی خودرو و غیره، مشتریان را ترغیب به خرید كارت اشتراك از شركت های امدادی غیرمجاز كرده اند.
این در حالی است كه این تماس ها ارتباطی با گروه صنعتی ایران خودرو نداشته و شركت امدادخودرو ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال این نوع خدمات و یا عواقب ناشی از آن ندارد. شركت امدادخودرو ایران با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ بعنوان تنها نماینده رسمی، مسئولیت ارائه اطلاعات در حوزه های فروش، خدمات بعد از فروش و خدمات امداد سیار را برعهده دارد.
ضمناً یادآوری می شود هیچ الزامی به خرید اشتراك از شركت های امدادی غیرمجاز جهت استمرار امتیازات خودرو نظیر گارانتی و كارت سوخت وجود ندارد".




منبع:

1398/04/23
15:12:21
5.0 / 5
4442
تگهای خبر: خدمات , خودرو , دام , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان