افزایش قیمت محصولات سایپا

افزایش قیمت محصولات سایپا به گزارش یاری كالا، به نقل از ایسنا معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت محصولات این گروه بر اساس مجوز شورای رقابت آگاهی داد.


رضا تقی زاده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به مجوز افزایش قیمت خودروها از سوی شورای رقابت كه در تیرماه امسال اعلام شده، محصولات گروه سایپا نیز مشمول این مجوز و افزایش قیمت خواهند بود.
وی افزود: بر اساس این مجوز خودروهای پراید و تیبا حداكثر تا ۱.۵ درصد و تندر ۹۰ تا ۲.۵ درصد مجاز به افزایش قیمت هستند.
تقی زاده تاكید كرد: این مجوز هنوز از سوی شورای رقابت به سایپا ابلاغ نشده اما به محض دریافت آن، افزایش قیمت ها بر روی محصولات ایكس ۱۰۰، ایكس ۲۰۰ و تندر ۹۰ اعمال خواهد شد.
وی گفت: پس از دریافت مجوز با بررسی وضعیت بازار، درصد افزایش قیمت خودروها تا سقف تعیین شده معین و سپس اعلام خواهد شد.
طبق اعلام سایپا، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به اینكه فروش پراید با قیمت های فعلی زیان ده است افزود: البته استراتژی سایپا كاهش تدریجی تولید پراید و جایگزینی آن با محصول مناسب است، چرا كه این خودرو نقش بسیار زیادی در اقتصاد خانواده ها دارد ولذا به دنبال آن هستیم كه بتوانیم بر اساس فاكتورهای رضایت مشتری، افزایش كیفیت و قیمت اقتصادی، خودرویی را انتخاب و جایگزین پراید كنیم.
وی تاكید كرد: در جایگزینی خودرو جدید، علاوه بر توجه به افزایش رضایت مشتریان، انتخاب آن به نحوی هدف گذاری شده كه فروش و سودآوری شركت نیز مد نظر قرار گرفته و بتواند ضمن جلب نظر مشتریان، همچون خودروی پراید، سهم مناسبی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد.

 

1396/05/07
12:18:55
5.0 / 5
4619
تگهای خبر: افزایش قیمت , خودرو , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان