محتوای مخصوص كودكان در یوتیوب مشخص می شود یاری كالا: تولید كنندگان محتوا در یوتیوب باید مشخص كنند هدف آنها كودكان هستند یا خیر. در صورتیكه هدف ویدئو كودكان باشد، یوتیوب تبلیغات هدفمند در آنها را حذف می كند. به گزارش یاری كالا به نقل از دیلی میل، شبكه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدكنندگان محتوا را ملزم می كند تا بطور واضح مشخص كنند محتوای آنها به كودكان متعلق می باشد یا خیر. یوتیوب بعد از مشخص شدن محتوای مذكور، تبلیغات در ویدئوها كه هدف آنها كودكان است را حذف می كند. هدف این شبكه اجتماعی از اقدام مذكور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات درباب كودكان است. چندی پیش یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در كانال های محبوب كودكان، قانون حفاظت از اطلاعات كودكان در آمریكا را زیر پا می گذارد. این شكایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد. اقدامات مذكور نیز جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. بر طبق شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خودرا برای كودكان كمتر از ۱۳ سال اجرا نماید. منبع: یاری كالا 1398/08/26 10:28:45 5.0 / 5 4713 تگهای خبر: تبلیغات , تولید , دام این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط انتقال آب کارون تجربه ای ناموفق است زنگ خطر مصرف گاز ۶۸۱ میلیون مترمکعب در قسمت خانگی حمایت کانادایی ها از تعرفه های نفت تلافی جویانه مقابل آمریکا 540 مکان ورزشی و 300 واحد اقامتی ویژه کارگران در کشور فعال است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۲ بعلاوه ۴