محتوای مخصوص كودكان در یوتیوب مشخص می شود یاری كالا: تولید كنندگان محتوا در یوتیوب باید مشخص كنند هدف آنها كودكان هستند یا خیر. در صورتیكه هدف ویدئو كودكان باشد، یوتیوب تبلیغات هدفمند در آنها را حذف می كند. به گزارش یاری كالا به نقل از دیلی میل، شبكه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدكنندگان محتوا را ملزم می كند تا بطور واضح مشخص كنند محتوای آنها به كودكان متعلق می باشد یا خیر. یوتیوب بعد از مشخص شدن محتوای مذكور، تبلیغات در ویدئوها كه هدف آنها كودكان است را حذف می كند. هدف این شبكه اجتماعی از اقدام مذكور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات درباب كودكان است. چندی پیش یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در كانال های محبوب كودكان، قانون حفاظت از اطلاعات كودكان در آمریكا را زیر پا می گذارد. این شكایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد. اقدامات مذكور نیز جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. بر طبق شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خودرا برای كودكان كمتر از ۱۳ سال اجرا نماید. منبع: یاری كالا 1398/08/26 10:28:45 5.0 / 5 4755 تگهای خبر: تبلیغات , تولید , دام این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آبخیزداری سرزمین ما را به احیا نزدیک تر می کند افزایش نرخ عوارض و مالیات بر ارزش افزوده سیگار پروژه ملی جی نف با تعیین هویت افراد و مکان یابی، دو رکن اساسی تحقق دولت الکترونیک است منابع آبی مدیریت شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۳ بعلاوه ۲