معاون وزیر ارتباطات:

محصولات فناوری ارتباطات ایران توان حضوردر بازارجهانی را دارد

محصولات فناوری ارتباطات ایران توان حضوردر بازارجهانی را دارد به گزارش یاری كالا معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینكه حضور در بازارهای جهانی نیازمند عرضه محصولاتی برخوردار از استانداردهای بین المللی است، اظهار داشت كه تولیدات حوزه فناوری اطلاعات ایران با داشتن چنین قابلیتی، توان حضور در این بازارها را دارد.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایرنا، نصرالله جهانگرد روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اكسپو 2018) گفت: تعادل میان اقتصاد و ملل بخشی از ساز و كارهای اجتماعی و اقتصادی می باشد و مبادله اقتصادی، فنی و تجاری بخشی از حیات هر كشور به حساب می آید.
وی خاطرنشان كرد: هرچه بتوان در این عرصه حاضر شد، به همان میزان منجر به تقویت توان اقتصاد داخلی كشور خواهد شد.
جهانگرد اضافه كرد: در این نمایشگاه برای اولین بار فعالان حوزه فناوری ارتباطات ایران موفق شدند در كنار صادركنندگان حضور یابند.
وی اظهار داشت: 12 گروه صنعتی و خدماتی در این نمایشگاه حضور دارد كه هر كدام در مبادلات اقتصادی و تولید سخت افزار و نرم افزار، توانمندی هایشان را به نمایش می گذارند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: لازمه استمرار در بازارهای جهانی، فعالیت در عرضه مستمر كیفیت و استانداردهای اعمال شده بر مبنای شاخص های بین المللی است.
وی اظهار داشت: ایران چهار راه منطقه ای 14 كشور است و می تواند از مسیرهای خشكی و آبی با این كشورها ارتباط داشته باشد و در كنار آن روابط تجاری و سیاسی امنی را شكل دهد.
جهانگرد اضافه كرد: الان جمهوری اسلامی با همسایه ها در حال مبادله صلح است و از این بهبود روابط شركت های تولیدی و تجاری می تواند به نفع افزایش صادرات خود استفاده نماید.
نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اكسپو 2018) امروز پنجشنبه با حضور 611 تاجر و تاجر خارجی از 57 كشور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران شروع به كار كرد.
تهرام/3001/6003


1397/09/22
14:10:43
5.0 / 5
4666
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان