بعد از چند روز نوسان بازار

كاهش قیمت سكه و طلا دوباره آغاز شد

كاهش قیمت سكه و طلا دوباره آغاز شد یاری كالا: با وجود افزایش قیمت سكه و طلا در ایام گذشته، بازار امروز آنها آرام است و به قول رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سكه دوباره روند كاهشی خودرا از سرگرفت و هر عدد سكه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش میگردد.



به گزارش یاری كالا به نقل از ایسنا، چند روز گذشته بازار طلا و سكه دوباره روند افزایشی به خود گرفته بود و نوسان داشت، اما امروز این روند دوباره مانند هفته های اخیر برعكس شد و شاهد كاهش قیمت سكه و طلا در بازار بودیم.

ابراهیم محمدولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: قیمت سكه تمام بهار طرح جدید و طرح قدیم به ترتیب سه میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

وی اضافه كرد: نیم سكه، یك میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سكه، یك میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سكه یك گرمی، ۶۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران افزود: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار به ترتیب و یك میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است. هم چنین هر انس طلای جهانی باز ۱۲۴۸ دلار قیمت دارد.

محمدولی درباره دلیل این كاهش قیمت در بازار داخلی، با وجود افزایش قیمت های جهانی، اظهار داشت: یكی از دلایل كاهش قیمت سكه و طلا در بازار امروز این است كه دلار در بازار به اندازه نیاز تامین شده و افزایش قیمت نداشته است و سوژه دیگر به مسائل جهانی پیرامونش برمی گردد و احیانا خرید چین و روسیه از بازار طلا و سكه كم یا قطع شده است.

وی اصرار كرد كه مسلما انتظار كاهش قیمت در بازار هم چنان وجود دارد و همین مساله سبب میگردد تا تقاضا برای خرید سكه و طلا باز در حالت انتظار باقی بماند و كاهش پیدا كند و با این وضعیت، هم چنان انتظار می رود روند ارزانی سكه تا واقعی شدن بازار و قیمت ادامه داشته باشد.




1397/09/18
14:21:19
5.0 / 5
4678
تگهای خبر: ارز , افزایش قیمت , بازار , دام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان