وزیر صنعت: تولیدات آذرآب افتخار ایران اسلامی است

وزیر صنعت: تولیدات آذرآب افتخار ایران اسلامی است به گزارش یاری كالا وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تولیدات شركت صنایع آذرآب سبب افتخار كشور است و این وزارتخانه با تمام توان از فعالیت های این واحد تولیدی حمایت می كند.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایرنا، «رضا رحمانی» روز پنجشنبه در بازدید از شركت صنایع آذرآب اراك، اضافه كرد: نمونه توربین های 65 متری ساخت این واحد تولیدی در كمتر كشوری وجود دارد كه این مهم نشان از ظرفیت بالای صنعتی استان مركزی و كشور است.
وی افزود: در سال های اخیر آذرآب با مشكلاتی روبرو شده بود اما حالا این شركت با بیشتر از 70 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می كند و دولت این ظرفیت برجسته را از افتخارات كشور می داند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان كرد: پشتیبانی از كالای ایرانی ملاك توسعه پایدار می باشد و همه باید به این مورد بعنوان یك تكلیف جدی نگاه كنند.
رحمانی اضافه كرد: وزارت صنعت با تمام توان به مقوله پشتیبانی از كالای ایرانی و ساخت كالاهای مشابه در داخل كشور توجه دارد و با تمام قد پشت سر تولیدكنندگان ایستاده است.
وی افزود: آذرآب امروز هزار تن تولیدات خویش را وارد بازار می كند كه حدود هفت برابر تولیدات ماه های قبل است و ظرفیت فعالیت بیشتر از این است.
وی اضافه كرد: هر كجا كه طرح های توسعه ای و ایجابی وجود داشته باشد باید بر مبنای تكلیف و قانون از توان داخل استفاده گردد و تابحال از واردات كالاهایی كه توان ساخت آن در كشور وجود دارد، جلوگیری شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد رفع موانع تولید در گروه تولیدی فولاد و نیشكر هفت تپه اظهار داشت: در این راستا با تدبیر صورت گرفته از جانب استانداری خوزستان، وزارت كشور، صنعت و كار، وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
استاندار مركزی هم در این بازدید اظهار داشت: مقام عالی وزارت در نخستین سفر كاری خود به این استان سفر كرد كه این نشان از توجه ویژه به تولید و صنایع استان مركزی دارد.
سید علی آقازاده اضافه كرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با صنعت استان مركزی و مشكلات آن آشنایی دارد و در نشست اقتصاد مقاومتی مشكلات صنایع عنوان می گردد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ورود به اراك مورد استقبال گرم مسئولان قرار گرفت و در نخستین برنامه كاری خود از شركت هپكو بازدید نمود.
حضور در گلزار شهدای اراك، شركت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید شركت تولیدی واگن پارس، حضور در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن استان مركزی از دیگر برنامه های سفر یك روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان است.
شركت صنایع آذرآب اراك از صنایع پیمانكاری عمده كشور است كه در سال 1364 در اراك شروع به كار كرد.
این شركت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شكر و سیمان فعالیت دارد.
این شركت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شكر و سیمان فعالیت دارد.
این شركت در سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شده است.
3017/3005/3075/


1397/09/15
15:12:19
5.0 / 5
4748
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تجارت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان