تمركز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو یاری كالا: مدیرعامل خدمات بعد از فروش ایران خودرو (ایساكو) اظهار داشت: در عرضه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاكید ما بر رفع اشكال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند. به گزارش یاری كالا به نقل از ایسنا، رضا حسینی اظهار نمود: در همین راستا در خدمات نوروزی امسال تابحال بیش از ۸۰ درصد امدادهای عرضه شده در محل بوده و تنها ۲۰ درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه مورد نظر مشتری شده است.وی تصریح كرد: با عنایت به تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا كرده و عرضه خدمت به ۱۵۰۰ خودرو غیر ایران خودرویی هم از این مساله ناشی شده است.شركت خدمات بعد از فروش ایران خودرو با همكاری شركت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز ۹۷ را از ۲۶ اسفند شروع كرده و تا روز ۱۴ فروردین ماه در سراسر كشور اجرا خواهند كرد.هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند. 1397/01/06 13:43:58 5.0 / 5 4580 تگهای خبر: خدمات , خودرو , دام , فروش این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط انتقال آب کارون تجربه ای ناموفق است برخورد پلیس با خالی فروشی در سکوهای مجازی خرید و فروش طلا لاهوتی: علت واردات بیشتر از نیاز برنج در کشور چیست؟ افزایش تعرفه آب مشترکان پرمصرف در انتظار تصویب نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۳ بعلاوه ۳