پروازهای فرودگاه اهواز لغو شد

پروازهای فرودگاه اهواز لغو شد یاری كالا: اهواز- مدیركل فرودگاه بین المللی اهواز اظهار داشت كه به علت كاهش شعاع دید در آسمان این شهر به حدود 200 متر، تا اطلاع بعدی هیچ پروازی در این فرودگاه انجام نخواهد شد.


رضا رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار نمود: با عنایت به پدیده ریزگردها در اهواز از بامداد امروز تابحال چهار پرواز ورودی بعد از بررسی وضعیت فرودگاه، تغییر مسیر داده یا به مبدا بازگشتند.
وی اظهار داشت: پرواز شیراز-اهواز شركت هواپیمایی ماهان به شماره 4562 به فرودگاه اصفهان، پرواز بندرعباس-اهواز شركت هواپیمایی تابان با شماره پرواز 6245 و پرواز شماره 1212 تهران-اهواز هواپیمایی قشم ایر به فرودگاه مبدا بازگشتند.
وی اضافه كرد: پرواز شماره 271 هواپیمایی ایران ایر كه از بندرعباس برخاسته بود هم به علت افزایش غلظت ریزگردها و كاهش دید افقی مجبور به بازگشت به فرودگاه بندرعباس شد.
مدیركل فرودگاه بین المللی اهواز بیان كرد: پرواز شماره 1230 تهران-ماهشهر هواپیمایی قشم ایر هم به علت كاهش دید افقی در ماهشهر مجبور به نشستن در فرودگاه اهواز شد.
وی ادامه داد: این هواپیما در ادامه قرار بود به مقصد تهران حركت نماید كه به علت افزایش غلظت گرد و غبار در آسمان اهواز، از پرواز بازماند.
رضایی همینطور از لغو پرواز خروجی 4563 هواپیمایی ماهان به مقصد شیرزا-كرمان اطلاع داد و دلیل آن را برگشت پرواز ورودی آن به فرودگاه مبدا(تهران) عنوان نمود.
آخرین بار اواخر دی ماه و ابتدای بهمن ماه امسال خوزستان برای بیش از یك هفته درگیر پدیده گرد و غبار با منشاء داخلی و خارجی بود كه در بعضی نقاط تا 66 برابر حد مجاز گزارش شد.
گرد و غبار كه مشكلات زیادی را برای مردم تولید و بیش از یك هزار و 500 نفر را راهی بیمارستان كرد، سبب تعطیلی مدارس و مراكز آموزشگاهی و كاهش ساعات فعالیت اداری در بعضی شهرستان ها شد.
در این مدت حدود 30 پرواز خروجی و داخلی فرودگاه اهواز به علت كاهش میدان دید لغو شد.
6002/6064
خبرنگار: سپیده اسكندری**انتشار: محسن بهاروند


1396/11/24
14:43:32
5.0 / 5
4504
تگهای خبر: دام , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان