جهانگیری:

قیمت كالاها افزایش نخواهد یافت

قیمت كالاها افزایش نخواهد یافت به گزارش یاری كالا معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: مردم نگران نباشند، دولت اجازه نخواهد داد مردم تحت تاثیر فشارهای قیمتی كالاها قرار بگیرند.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایرنا اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در بدو ورود به مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع در شرایط كنونی اقتصاد كشور بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و مسیر درستی را در پیش دارد.
وی بیان كرد: ممكن است در مقطعی از زمان بعضی از فشارهای اقتصادی به مردم وارد شود ولی آنچه مهم است آن است كه دولت اصرار دارد مردم زیر فشار قیمتی كالاها قرار نگیرند.
وی اظهار نمود: دولت ابزارهای مختلفی برای كنترل قیمت و نظارت بر آنها دارد و همچون این ابزارها حمایت از كالاهای داخلی، جلوگیری از واردات بی رویه، مسائل مربوط به تعزیرات و غیره است.
معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: من به مردم اطمینان می دهم كه سیاست هایی اتخاذ شده و دولت به گونه ای حركت خواهد نمود كه همان گونه كه تورم را در كشور تك رقمی كرد، نگذارد مردم زیر فشارهای ناشی از افزایش قیمت كالاها قرار بگیرند.
جهانگیری با اشاره به هدف خود از سفر به خراسان رضوی اظهار داشت: از یكسو مشهد پایتخت معنوی كشور است و از جانب دیگر به لحاظ اقتصادی خراسان رضوی جزو مهمترین استانهای كشور است كه كاركرد ملی و فراملی دارد.
وی ادامه داد: خراسان رضوی با دو كشور مهم همسایه است و در واقع كاركردی از نظر اقتصادی و سیاسی به صورت توام دارد.
وی بیان كرد: خراسان رضوی استان مهم صنعتی كشور است و مهمترین سرمایه گذاری های صنعتی كشور خصوصا در زمینه صنایع معدنی در این استان انجام گرفته است.
وی اضافه كرد: بخش خصوصی خراسان رضوی توانمندی های بسیار بالایی دارد كه فعالیت های مهمی در حوزه صنعت انجام داده است؛ همینطور این استان بخش كشاورزی بسیار شكوفا و فعالی دارد به طوری كه در تولید برخی محصولات در رده اول، دوم و سوم كشور است.
معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: خراسان رضوی از نظر گردشگری بویژه گردشگری مذهبی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و در مجموع نبض مسائل اقتصادی كشور در این استان می تپد.
جهانگیری اظهار نمود: با عنایت به خصوصیت های این استان به مشهد آمده ام تا مسائل مختلف را بررسی و برای حل مشكلات منطقه اقدام نماییم.
وی اضافه كرد: در سفرم به خراسان رضوی برخی طرح های اقتصادی افتتاح می گردد كه نمونه ای از كارهای بزرگ دولت در زمینه محرومیت زدایی در مناطق روستایی است.
وی بیان كرد: دولت در زمینه عمران روستایی تصمیمات مهمی در چهار سال قبل گرفت كه ادامه آن را در دولت دوازدهم خواهیم داشت تا همه روستاهای كشور از مزایای اقتصادی همچون گاز بهره مند شوند.
وی اضافه كرد: مقاوم سازی خانه ها در برابر زلزله جزو سیاست های بسیار مهم دولت دوازدهم است و رئیس جمهوری دستور داده كه بازسازی بافت های فرسوده و مناطق صدمه پذیر شهرها خصوصا در كلانشهرها در دستور كار قرار گیرد.
جهانگیری بیان كرد: مقاوم سازی خانه های روستایی از سالها قبل در كشور شروع شده و در سفرم به خراسان رضوی بخشی از آنها افتتاح می گردد.
وی افزود: همینطور در این سفر بخشی از طرح های مربوط به صنایع معدنی در منطقه سنگان خواف افتتاح می شود، دولت در این منطقه 110 هزار میلیارد ریال طرح در حوزه صنایع معدنی در دست اجرا دارد كه بخشی از آن پیش از این به بهره برداری رسیده است.


 

1396/10/06
19:48:12
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: اقتصاد , دام , صنعت , افزایش قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان