واردات خودروی آمریكایی ممنوعست رئیس سازمان ملی استاندارد در نشستی خبری اصرار کرد که باتوجه به دستور مقام معظم رهبری امکان ترخیص خودرو های آمریکایی از گمرک وجود ندارد. به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، نیره پیروزبخت در نشستی خبری درباره وضعیت ترخیص خودرو ها از گمرک اظهار داشت: عموما مشکلات ترخیص کالاها در گمرکات، مربوط به مسائل بانکی یا نداشتن ثبت سفارش است. در بحث خودرو های بنز، بی ام دبلیو و پورشه که بتازگی خبرساز شد هم فقط بحث استاندارد نبوده و قوانین و مقرراتی هم مانند مقررات گمرکی یا اظهار نشدن کالا هم دخیل هستند. وی ادامه داد: همین طور برمبنای دستور صریح مقام معظم رهبری خودروی آمریکایی، حتی اگر در کشور دیگری تولید شده باشد یا اگر خودرویی محصول کشور دیگری باشد، اما در آمریکا تولید شده باشد، اجازه ورود به کشور ندارد که این مساله به صورت بخشنامه به گمرکات کشور ابلاغ گردیده است. ادامه دارد 1399/11/06 14:34:10 0.0 / 5 1633 تگهای خبر: استاندارد , بانك , تولید , خودرو این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط میلیونر شدن با تولید نایلون دسته دار بدهی یک میلیارد یورویی دولت به واردکنندگان برنج هدف گذاری ۱۶۰ هزار تنی تولید میگو در برنامه هفتم پیشرفت 90 روز اول جنگ با ایران بازارهای انرژی را دگرگون کرد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۷ بعلاوه ۳