رئیس فراكسیون پاسخگویی مجلس:

كنترل بازار و مدیریت عرضه و تقاضا مهمترین وظیفه وزیر صمت است

كنترل بازار و مدیریت عرضه و تقاضا مهمترین وظیفه وزیر صمت است به گزارش یاری كالا رئیس فراكسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یكی از وظایف مهم وزارت صمت كنترل بازار و مدیریت عرضه و تقاضا با سیاست گذاری های صحیح است اما هنوز آنطور كه باید و شاید در این عرصه عمل نشده است.


علی بختیار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرف رئیس جمهور بیان کرد: انتظار می رود وزیر صمت آینده که بر مسند ریاست این وزارت خانه می نشیند بر حوزه سیاست گذاری متمرکز شود. باید سیاست گذاری بر روی جایگزینی فرآورده های معدنی برای افزایش صادرات و جلوگیری از خام فروشی معادن صورت گیرد.
این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه اظهار نمود: یکی از وظایف مهم این وزارت خانه کنترل بازار و مدیریت عرضه و تقاضا است که انتظار می رود وزیر صنعت در این عرصه با جدیت سیاست گذاری کند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس اشاره کرد: مشکل ما این است که تابحال سیاست گذاری به شکل صحیحی در این عرصه انجام نشده است که نتیجه آن در حوزه خودرو مشهود است. امروز تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه با مشکل مواجهند. از طرف دیگر پروسه تامین ارز و ثبت سفارش که حدود یک ماه این روزها طول می کشد مشکلات عدیده ای را به وجود آورده که با وجود وعده های داده شده هنوز گامی در این راستا برداشته نشده است.
بختیار در آخر اشاره کرد: وزیر صنعت باید سیاست گذار خوبی در این عرصه باشد و با اعمال سیاست های صحیح مانع از نوسان و افزایش قیمت ها شود.




منبع:

1399/02/25
16:00:05
5.0 / 5
2631
تگهای خبر: ارز , افزایش قیمت , بازار , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان