مدیر عامل اتحادیه تاكسیرانی ها:

تاكسی ها باید حداكثر ۳ مسافر سوار كنند

تاكسی ها باید حداكثر ۳ مسافر سوار كنند به گزارش یاری كالا ایرنا نوشت: مدیر عامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور از ابلاغ طرح گردنگیر فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط كار در ناوگان تاكسیرانی شهری كشور آگاهی داد و اظهار داشت: رانندگان موظفند در تاكسی ها حداكثر 3 نفر مسافر سوار كنند.


مرتضی ضامنی اضافه كرد: پروتكل گام دوم مبارزه با ویروس كرونا مستند به راهنمای گام دوم مبارزه با این ویروس مصوب وزارت بهداشت و الزامات فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط كار در ناوگان تاكسیرانی های شهری كشور به سازمان های تاكسیرانی ابلاغ گردید.
وی ادامه داد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، رانندگان موظفند در تاكسی های درون شهری حداكثر تعداد ۳ نفر مسافر سوار كنند.
مدیر عامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور در ارتباط با غربالگری و مراقبت از گروه های لطمه پذیر اظهار داشت: باید نسبت به غربالگری رانندگان و مسافران به صورت مستمر اقدام لازم صورت گیرد و رانندگان از سوار كردن مسافران دارای علایم اجتناب كنند، همین طور از فعالیت افرادی كه دارای علایم بیماری هستند جلوگیری شود.
ضامنی با اعلان اینكه استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند دستكش، ماسك و مواد ضد عفونی توسط رانندگان الزامی است افزود: دستگاه های متولی تامین این محصولات باید نیاز حوزه حمل و نقل عمومی شهری كشور را در قالب الزامات تعریف شده تامین كنند تا بتوان نسبت به اجرایی كردن این موارد اقدام لازم صورت گیرد. همین طور در شهرهای دارای زیرساخت های پرداخت الكترونیك باید، دریافت و پرداخت كرایه باید به صورت غیر نقدی و به صورت الكترونیك صورت گیرد.
وی اشاره كرد: پیامهای آموزشی بهداشتی با محتوای چگونگی رفتار رانندگان در مقابله با كرونا ویروس در چارچوب پیامك، اینفوگرافی، پوستر و كلیپ تهیه و ارسال و به صورت دوره ای توسط این اتحادیه در اختیار تاكسیرانی ها قرار خواهد گرفت. تابحال ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در كشور بطور قطعی به ویروس كرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در كشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسیده است. ۲۳۵۲۱۲


منبع:

1399/01/19
23:43:29
5.0 / 5
3021
تگهای خبر: ارز , بهداشت , دام , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان