شهرداری:

اجازه حضور شهروندان را در بوستان های تهران نمی دهیم

اجازه حضور شهروندان را در بوستان های تهران نمی دهیم به گزارش یاری كالا مدیرعامل بوستان های شهر تهران اظهار داشت: در ادامه تعطیلی بوستان های شهری و جنگلی تهران و همزمان با روز طبیعت ( سیزده بدر) نظارت ها بر بوستان ها افزایش می یابد و از هر گونه تجمع در بوستان ها جلوگیری می شود.


به گزارش یاری كالا به نقل از خبر آنلاین، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینكه تمامی بوستان های پایتخت در روز طبیعت تعطیل هستند، اظهار داشت: برپایه مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری كرونا تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع بیماری كرونا تعطیل شد. وی افزود: بدین منظور پلاكاردهایی در اطراف پارك ها با این مضمون كه « شهروندان گرامی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری كرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید» نصب گردید. مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینكه شهروندان تهرانی باید تا اطلاع ثانوی از حضور در بوستان ها اجتناب كنند، افزود: این مورد از راه رسانه های گروهی و صدا و سیما اعلام شده است. مختاری با اشاره به حضور نگهبانان در مقابل بوستان ها توضیح داد: نگهبانان از ورود شهروندان به بوستان ها جلوگیری می كنند و برای روز طبیعت نظارت های موجود بی گمان افزوده می شوند، نگهبانان به صورت مرتب بوستان ها را رصد می كنند تا تجمعی از جانب شهروندان صورت نگیرد چونكه اطراق در پارك ها ممنوع می باشد. وی از شهروندان تهرانی درخواست كه برپایه مصوبه ستاد ملی مبارزه با كرونا در خانه ها بمانند و از حضور در بوستان ها اجتناب كنند.

۲۲۶۹ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای تهران برپایه مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری كرونا با نصب پلاكاردهایی تعطیل شد. ۴۷۲۳۱

1399/01/14
00:53:28
5.0 / 5
3081
تگهای خبر: آنلاین , ارز , دام , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان