حمایت از تولید داخلی

حمایت از تولید داخلی به گزارش یاری كالا برای حمایت از پویش كالای استاندارد ایرانی سازمان ملی استاندارد ایران با بیش از ۷۰۰ هنرمند شاخص كشور وارد همكاری دوجانبه گردید.


در راستای حمایت از پویش كالای استاندارد ایرانی، زمینه همكاری هنرمندان پیشكسوت با سازمان ملی استاندارد ایران جهت حمایت از فراگیر شدن پویش كالای استاندارد ایرانی فراهم شده تا توسط این قشر ترغیب عموم مردم برای حمایت از خرید كالای ایرانی در دستور كار قر ار گیرد.
موسسه هنرمندان پیشكسوت با بیش از ۷۰۰ عضو ۶۰ سال و بالاتر از موسسات قابل اشاره در میان هنرمندان و مردم محسوب می شود كه وظیفه تكریم و حمایت از هنرمندان پیشكسوت ایران را عهده دار است.
طبق اعلام سازمان ملی استاندارد، در دیداری میان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت با مسئولان سازمان ملی استاندارد بر پیوستن هنرمندان به پویش "كالای استاندارد ایرانی می خرم" تاكید و مقرر شد برای پیگیری و اجرایی شدن توافقات جلسات بعدی با حضور هنرمندان پیشكسوت برگزار شود.
علاوه بر این در جلسه مربوطه وظایف و اهداف سازمان ملی استاندارد در راستای حمایت از خرید كالای استاندارد ایرانی تشریح و قرار بر این شد با ترغیب و تشویق تمامی هنرمندان پیوستن به پویش مذكور و حمایت از مصرف كالاهای ایرانی مدنظر قرار گیرد.

1396/05/10
18:02:50
5.0 / 5
5935
تگهای خبر: كالای ایرانی , تولید داخلی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان