آغاز طرح جدید فروش سایپا از 23 خرداد

آغاز طرح جدید فروش سایپا از 23 خرداد به گزارش یاری کالا، گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا در آستانه عید سعید قربان، پیش فروش محصولات خود با موعد تحویل مهر ماه سالجاری را از روز چهارشنبه هفته جاری ( ۲۳ خرداد ماه) با هدف افزایش عرضه محصولات خود و تنظیم بازار خودروی کشور، اجرایی کند.


به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، طبق اعلام این گروه خودروسازی، سایپا بمناسبت عید سعید قربان و در جهت افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خویش را برای هر سه دسته متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودرو های فرسوده) از روز چهارشنبه (۲۳ خرداد ماه) آغاز کند.
متقاضیان از ساعت ۱۰ بامداد چهارشنبه تا پایان زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند تا با رفتن به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.
نوع محصولاتی که مقرر است در این مرحله از فروش عرضه شوند، هنوز به صورت رسمی از جانب گروه سایپا منتشر نشده است؛ اما طبق پیگیری ایسنا، از این گروه خودروسازی، بمحض مشخص شدن در اختیار این خبرگزاری قرار خواهد گرفت.
سایپا تاکید دارد که ثبت نام در این طرح فروش، صرفا از راه آدرس ذکر شده، امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضیان خواهد بود.




منبع:

1403/03/21
13:39:31
0.0 / 5
146
تگهای خبر: بازار , خودرو , خودروسازی , دام
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان