هدف فروش هیدروژنی های تویوتا کجاست؟ به گزارش یاری کالا، مدیران تویوتا موتور اعلام کردند که بعنوان بخشی از کوشش برای فروش ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تا سال ۲۰۳۰، بر فروش کامیون ها و خودرو های هیدروژنی در اروپا و چین تمرکز خواهد نمود. به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، این تصمیم نشان دهنده تغییر تمرکز برای خودروساز ژاپنی است که حامی اصلی خودرو های سلول سوختی هیدروژنی بعنوان جایگزینی برای خودرو های الکتریکی است. تا کنون تمرکز تویوتا بر خودرو های سواری و بازار آمریکای شمالی بوده است که متوقف شده بود. تویوتا در سال ۲۰۲۲ بیشتر از ۳۹۰۰ دستگاه خودروی پیل سوختی فروخت که کمتر از نیمی از یک درصد فروش جهانی آن با حدود ۹.۵ میلیون دستگاه خودرو است. هیروکی ناکاجیما، مدیر ارشد فناوری تویوتا به خبرنگاران گفت با تمرکز بر چین و اروپا که تولید و تقاضای هیدروژن بالاتر است، تویوتا می خواهد هزینه ها را کم کند و افزود که این خودروساز همینطور به دنبال تقویت روابط با شرکتهای دیگر است. تویوتا نخستین خودروی پیل سوختی را نزدیک به یک دهه پیش با Mirai، خودرویی که در کالیفرنیا به بازار عرضه نموده است، روانه بازار کرد. طبق گزارش رویترز، تویوتا انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ بازار جهانی پیل های سوختی به حدود ۳۵ میلیارد دلار افزایش یابد که بیشتر از ۱۵ برابر نسبت به سال ۲۰۲۰ است. هوندا موتور در فوریه اعلام نمود که فروش سالانه حدود ۶۰ هزار وسیله نقلیه با سیستم سلول سوختی را که به صورت مشترک با جنرال موتورز در سال ۲۰۳۰ توسعه یافته است. منبع: یاری كالا 1402/04/22 14:10:11 0.0 / 5 399 تگهای خبر: بازار , تولید , خودرو , دستگاه این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط گرانی حبوبات زیر سایه صادرات بی رویه و عرضه های قطره چکانی تعادل بازار باید حفظ شود افزایش نرخ عوارض و مالیات بر ارزش افزوده سیگار پروژه ملی جی نف با تعیین هویت افراد و مکان یابی، دو رکن اساسی تحقق دولت الکترونیک است ادارات صرفه جویی نکنند مشمول قطع برق خواهند شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۷ بعلاوه ۳