تحویل ندادن کالا به بهانه گران شدن ارز تخلف است به گزارش یاری کالا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تحویل ندادن کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی با آن برخورد می کند. به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در پاسخ به انتقادات مطرح شده در رسانه های اجتماعی درباره ی تحویل ندادن کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز اظهار داشت: مواردی که شکایت شده و بررسی اولیه دبیرخانه کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی شکایت را وارد دانسته است، تذکر کتبی به فروشگاه ها داده شده و در صورتیکه نتوانند در فرصت قانونی دفاع کنند برخورد خواهد شد. شاه میرزایی اظهار داشت: خریدارانی که با این مساله روبرو شده اند، به آسانی می توانند در سامانه اینماد که لینک آن بر روی سایت فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، شکایت خودرا مطرح کنند. معاون وزیر صمت اضافه کرد: مردم به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرده اند، بدین سبب این فروشگاه ها نیز در شرایطی که تورم وجود دارد باید در امتداد ایجاد آرامش برای مردم عمل کنند و اعتماد مردم را گرفتار خدشه نکنند که البته قاطبه موارد همین است؛ ولی استثنائاتی که وجود دارد باید اصلاح گردد. منبع: yarikala.ir 1401/10/15 20:29:47 0.0 / 5 532 تگهای خبر: ارز , تجارت , تورم , خدمات این مطلب یاری کالا را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط مجموع کالاهای اساسی در بنادر و گمرکات به 5 میلیون تن رسید روز پرنوسان بازار سرمایه ضرب شست خریداران سهام به فروشندگان عجول شرایط و نکات ضروری برای ثبت نام و تبدیل خودرو به گازسوز پیش بینی جنجالی بیتکوین تا ۱۷۰ هزار دلار بالا می رود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: پرسش: = ۴ بعلاوه ۳