مردم درباره ترافیک گره خورده تهران چه می گویند؟

مردم درباره ترافیک گره خورده تهران چه می گویند؟ یاری کالا: ترافیک تهران این روزها گره خورده است. با این همه پلیس راهور می گوید بار ترافیکی خیابانها کمتر از روزهای مشابه غیرکرونایی است. مردم درباره این ترافیک سخنها برای گفتن دارند.


این روزها گره ترافیک تهران هر ساعت، کورتر و سفتتر می شود. راهبندانهای طولانی و اعصاب خورد شهروندان حبس شده در خودرو، صدای همه را درآورده است. بعد از انتشار تصویری از گره ترافیک در معابر تهران، خیلی از کاربران درباره این عکس به اظهارنظر پرداختند. یکی از مخاطبان در این زمینه با زیر سوال بردن سیاستهای ترافیکی پلیس راهور نوشته است: پلیس خودش یکی از عوامل اصلی ایجاد ترافیک هست، ورودی یک بزرگره به بزرگراه دیگر را میبنده و ماشین ها را مدتی پشت ان نگه میداره یا ورودی بزرگراه را باریک میکنه که هم موجب ترافیک میشه هم تصادف(مدرس شمال در ورودی بزرگراه صدر)، بزرگراه را تنگ میکنه که این هم موجب ترافیک و تصادف میشه(مثل بزرگراه همت غرب به شرق پس از سه راه ضراب خانه)، چراغ قرمز خیابان اصلی را بسیار طولانی تر از چراغ قرمز خیابان فرعی میکنه(مثل خیابان ولیعصر در چهار راه پسیان) من فقط چند مورد که برخورد داشتم را گفتم به طور قطع موارد دیگر هست که کاربران دیگه میتوانند کامنت بگذارند. کاربری که خودرا حمید معرفی کرده درباره این کامنت نوشته: من سالهاست که عصر ها مسیرم اتوبان صیاد میدان سپاه میدان بهارستان و همین طور رو به پایینه. با اطلاع میگم وقتی پلیس تو گلوگاهها نیست ترافیک روانتره. کاربر بی نام در این زمینه توضیح داده: واقعا خود پلیس از عوامل این وضعه ً. پلیس برخی از مقررات جدی نمیگیره یا حتی بلد نیست. خطوط عدم توجه به خطوط خصوصاً از ناحیه پلیس! کاربر دیگری هم شهرداری را عامل ترافیک دانسته و نوشته: عامل اصلی اتوبوس های عریض و طویل بیشتر موجب ترافیک هستند اگه رگهای بده شبیه خیابان و گلبول قرمز شبیه سواری در نظر بگیریم حتی یک سلول بزرگ مثل اتوبوس موجب اختلال در حرکت خواهد شد. ولی سخن ساده و کارشناسی شده ای را یکی از کاربران بیان کرده و نوشته: حمل و نقل عمومی خیلی ضعیفه و مردم مجبور میشن با وسیله شخصی تردد کنن. مهدی هم به یک موضوع سیستماتیک در ربط ترافیک و کرونا اشاره کرده و نوشته: بخاطر فروش بنزین ساعت طرح ترافیک رو کم کردن بجاش ترافیک رو روزی ۴ ساعت افزایش دادن. یوسف هم سخن او را تایید کرده و نوشته: اگر سازمانهای مسئول ترافیک تهران کمی از منفعت جویی خود کم کنند و ساعت ورود به طرح را کمی جلوتر بیاورند به مقدار زیادی حجم ترافیک کم خواهد شد. غائله را کاربری که خودرا معرفی نکرده، اینطور ختم کرده: این سوال چندین پاسخ داره که من یکی شو میگم. ببینید سیستم حمل و نقل عمومی بسیاار ضعیفه. نمونه ش تاکسیرانی. منِ مسافر باید چند دقیقه راه برم تا به ایستگاه برسم. بعد باید ده دقیقه، یه ربع، گاهی هم بیشتر منتظر باشم تا تاکسی بیاد. روز گذشته من ۴۰ دقیقه منتظر تاکسی بودم، آخرشم نیومد. خب چه کاریه؟ همون رو با ماشین شخصی م برم، سریع تر میرسم. یه مشکل دیگه، مشکل قیمت های نجمومی اسنپ و تپ سیه. تا چند وقت پیش قسمتی از بار ترافیکی رو اینها بر می داشتند. اما قیمت افسار گسیخته اینها که هیچ نهادی هم روشون نظارت نداره و هر غلطی میخوان میکنن، سبب شده ملت براشون آوردن ماشین خیییلیی به صرفه تر باشه. ۴۷۲۳۱


منبع:

1400/08/16
13:12:34
0.0 / 5
349
تگهای خبر: خودرو , سازمان , شهرداری , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان