توضیح درباره چرایی کاهش روشنایی ایستگاه های متروی تهران

توضیح درباره چرایی کاهش روشنایی ایستگاه های متروی تهران به گزارش یاری کالا ایلنا نوشت: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران توضیحاتی درباره کاهش روشنایی ایستگاه های مترو ارائه نمود.


علی عبدالله پور، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران، درباره کاهش روشنایی در ایستگاه های مترو اظهار نمود: در امتداد اعمال صرفه جویی و استفاده بهینه از روشنایی ایستگاه ها همکاران ما این مساله را در دستور کار قرار دادند. مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: بخشی مربوط به روشنایی اضافی و یا روشنایی هایی است که در ساعات روز مورد استفاده قرار نمی گرفت، برای مثال کاهش روشنایی در سکوهای ایستگاه های روباز در خط ۵ و انتهای خط یک که روشن بودن چراغ ها در روز تاثیر چندانی بر مساله روشنایی نداشت، اعمال می شود. وی در واکشن به این که این اقدام در امتداد درخواست نهادی بوده است؟ اظهار داشت: از همان اول بحث صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی در روزهایی که فشار زیادی به نیروگاه های ما وارد می شد اعمال شد و از همان زمان این مساله در دستور کار قرار گرفت و یک کار مهندسی انجام شد و الان به نتیجه رسید. عبدالله پور در پاسخ به این که هزینه برق ایستگاه های مترو چقدر است؟ اظهار داشت: کمترین تعرفه مصرف برق برای مترو اعمال می شود که تعرفه کشاورزی است اما لازم است همگام با صنایع پرمصرف به صرفه جویی در مصرف برق و استفاده بهینه از آن کمک نماییم. هزینه برق در فصول مختلف متغیر است، اما الان رقم دقیق را ندارم. او درباره آمار مسافران مترو اظهار داشت: تعداد مسافران ما حدود ۸۰۰ هزار نفر در روز است و امیدواریم با بازگشایی مدارس این تعداد افزایش پیدا کند و به تعداد آمار پیش از کرونا برسد. مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پاسخ به سوالی در خصوص این که وزارت بهداشت مقرر است سفرها را در آینده بصورت هوشمند و به شرط واکسیناسیون تعریف کند تا از سفر کسانی که از دریافت واکسن ممانعت می کنند پیشگیری کند، آیا چنین طرحی در مترو نیز پیشنهاد شده است و یا مترو اجرای آنرا پیشنهاد می دهد؟ نه اظهار داشت: چیزی به ما ابلاغ نشده است. اقدام خوبی است اما سازوکار این که چطور باید در ایستگاه ها برگزار شود، معلوم نیست. عبدالله پور در واکنش به این که سازوکار را وزارت بهداشت تعیین می کند، اظهار داشت: وزارت بهداشت یک دستورالعمل می دهد و کنترل را برعهده خود ما می گذارد. مگر می شود این همه جمعیت را کنترل کرد؟ وی در پاسخ به این که آیا مترو برای جلوگیری از ورود افراد کرونائی به مترو طرحی را اجرا می کند؟ اظهار داشت: یک طرحی است که بیشتر در اماکن عمومی دنیا انجام شد و مترو بهترین جایی است که این طرح می تواند در آن اجرا شود. ما نیز اعلام آمادگی کردیم که این طرح می تواند در مترو اجرا شود، به این صورت که با ورود یک نفر به جمع به بقیه افراد اطلاع رسانی می شود که یک نفر کرونائی و یا مشکوک به کرونا در جمعیت حضور دارد و از آن جمع خواسته می شود محل را ترک و یا نسبت به انجام آزمایش اقدام نمایند. عبدالله پور در واکنش به این که پیش بینی و تمهیدات مترو همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چگونه است اظهار داشت: ۳۰ تا ۳۵ درصد از مسافران ما را گروه های آموزشی شامل می شوند و به همین میزان پیش بینی اضافه شدن مسافران را داریم. اساسا لازم است تمهیداتی را در نظر بگیریم و دراین زمینه ضدعفونی مترو، توزیع بروشورهای آموزشی و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی در دستور کار خواهد بود. ۴۷۲۳۷


منبع:

1400/06/21
09:33:38
0.0 / 5
357
تگهای خبر: بهداشت , دام , شركت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان