بررسی آیین نامه برگزاری انتخابات شورایاری از دستور كار شورای شهر تهران خارج شد

بررسی آیین نامه برگزاری انتخابات شورایاری از دستور كار شورای شهر تهران خارج شد به گزارش یاری كالا با رأی مثبت اعضای شورای شهر تهران، بررسی آیین نامه برگزاری انتخابات شورایاری از دستور خارج شد.


به گزارش یاری كالا به نقل از ایسنا، صبح امروز تدوین آیین نامه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها روی میز بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت كه در ابتدا محسن هاشمی - رئیس شورای شهر اعلام نمود: تدوین آیین نامه شورایاری ها برای برگزاری انتخابات جدید به نتیجه نرسیده است.
وی با اشاره به اینكه یك سوم اعضای شورا در ستاد شورایاری هستند و این ضعف ستاد است كه نتوانسته در این مدت سه ماه، دیگر اعضا را قانع كند، اظهار داشت: ما شورایی یك دست هستیم و باید تماماً از این آیین نامه حمایت نماییم و اگر برخی از ما با برخی از بندها مخالف باشند، باعث تضعیف آیین نامه خواهد شد.
وی ادامه داد: بر همین مبنا پیشنهاد می شود به منظور بررسی مبحث برگزاری انتخابات شورایاری ها حداكثر ظرف مدت ۱۵ روز ستاد شورایاری آیین نامه برگزاری انتخابات را به شورای شهر ارائه نمایند.
وی ادامه داد: پیشنهاد می شود این دستور جلسه از دستور كار شورای شهر در جلسه امروز بیرون برود تا ستاد شورایاری بتواند با دقت بیشتر آیین نامه اجرایی را تدوین كند.
به گزارش یاری كالا به نقل از ایسنا، با ۱۲ رأی موافق این پیشنهاد هاشمی در خصوص از دستور خارج شدن بررسی آیین نامه شورایاری ها، به تصویب رسید.



1398/03/05
14:52:39
5.0 / 5
4339
تگهای خبر: دام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان