همزمان با هفته دولت

3500 میلیارد ریال طرح های راهداری در كشور اجرا شد

3500 میلیارد ریال طرح های راهداری در كشور اجرا شد یاری كالا: مشهد - معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در طول هفته دولت امسال، سه هزار و 500 میلیارد ریال طرح های مربوط به حوزه راهداری در كشور مورد بهره برداری قرار گرفت.


عبدالهاشم حسن نیا كه برای بازدید از چند طرح راهداری به مشهد سفر كرده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: این طرح ها در قالب روكش آسفالت جاده ها، افتتاح مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، ساختمان های پلیس راه، روشنایی و بهسازی راه ها و پل ها در مناطق مختلف كشور اجرا شدند.
وی به سهم 90 درصدی جاده ها در ایران در جا به جایی بار و مسافر اشاره و بیان كرد: وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتقا كیفیت و رفت و آمد ایمن در جاده های كشور است و طرح های افتتاح شده هم در همین چارچوب اجرا و بهره برداری شدند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: روزانه به صورت متوسط هشت میلیون سفر در طول 230هزار كیلومتر راه های كشور انجام می گردد كه 600 هزار مورد سهم خودروهای سنگین اعم از كامیون و اتوبوس است؛ این آمار نشانگر اهمیت اقدامات سازمان راهداری و ضرورت توجه بیشتر این سازمان به ناوگان حمل و نقل جاده ای است.
وی همینطور شمار ناوگان باری و مسافری حمل و نقل جاده ای را در ایران به ترتیب 340 هزار و 15 هزار دستگاه كامیون و اتوبوس اعلام نمود.
3221/1858


1397/06/07
14:55:08
5.0 / 5
5381
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان